- Kids
- 20 min
Potrzebujesz:
- Zmywalne, wyciskane pędzle Jumbo
- Kredki Jumbo Creamy
- Łatwa rolka do kolorowania, którą można łatwo odrywać i przyklejać
- Wodoodporny fartuch
- Muzyka
Skill Level
Messy Points
Krok1
Wybierz muzykę, którą chcesz słuchać podczas malowania. To może być cokolwiek: pełna orkiestry muzyka klasyczna, jazz z mocnym brzmieniem dętych instrumentów lub pełna energii muzyka pop. To proste jak włączenie radia albo wybranie ulubionych piosenek z playlisty i malowanie przy dźwiękach muzyki.
Krok 2
Załóż swój wodoodporny fartuch artystyczny. Na dużej pionowej powierzchni umieść dużą rolkę kolorowego papieru do malowania, łatwego do oderwania i przyklejenia.
Krok 3
Podczas odtwarzania muzyki, weź swój pędzel do malowania 'Jumbo Washable Paint Brush' i namaluj dźwięk, który słyszysz. Stwórz linie, kręte kształty lub kropki.
Krok 4
Spróbuj ponownie, tym razem eksperymentując z różnymi rodzajami muzyki, aby odkryć różne emocje.
Wskazówka 1
Po zatrzymaniu muzyki, spójrzcie na obraz. Zapytaj swoje dzieci: "Jakie uczucia wywołuje wasz obraz? Jesteście podekscytowani czy spokojni?"
Wskazówka 2
Tworzenie na pionowej powierzchni jest bardzo korzystne dla mięśni tułowia, przekraczania środkowej linii ciała, współpracy obu półkul mózgowych oraz świadomości przestrzennej. Te umiejętności są korzystne podczas nauki pisania.
Wielcy myśliciele
Muzyka pomaga naszym umysłom rozwijać się, otwierając nowe możliwości! Dźwięki muzyki pobudzają nasz mózg, co pomaga nam być bardziej pomysłowymi i kreatywnymi.
Rozwój umiejętności
Rozwój sensoryczny: Reakcja na muzykę aktywuje ścieżki neurologiczne.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa i bilateralna koordynacja: Rysowanie na pionowej powierzchni wzmacnia rdzeń ciała i świadomość przestrzenną.
Percepcja wzrokowa: Dzieci uczą się łączyć wzorce i kształty z pomysłami i emocjami.
Przedpisanie: Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, bilateralnej koordynacji i percepcji wzrokowej są wszystkie ważne dla umiejętności przedpisania.
Wynik EYLF 3a: Dzieci stają się silne w swoim społecznym i emocjonalnym samopoczuciu.
Wynik EYLF 3b: Dzieci coraz bardziej biorą odpowiedzialność za własne zdrowie i dobrostan fizyczny.
Wynik EYLF 5b: Dzieci angażują się w różnorodne teksty i czerpią znaczenie z tych tekstów.
Wynik EYLF 5c: Dzieci wyrażają pomysły i nadają znaczenie za pomocą różnorodnych mediów.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa i bilateralna koordynacja: Rysowanie na pionowej powierzchni wzmacnia rdzeń ciała i świadomość przestrzenną.
Percepcja wzrokowa: Dzieci uczą się łączyć wzorce i kształty z pomysłami i emocjami.
Przedpisanie: Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, bilateralnej koordynacji i percepcji wzrokowej są wszystkie ważne dla umiejętności przedpisania.
Wynik EYLF 3a: Dzieci stają się silne w swoim społecznym i emocjonalnym samopoczuciu.
Wynik EYLF 3b: Dzieci coraz bardziej biorą odpowiedzialność za własne zdrowie i dobrostan fizyczny.
Wynik EYLF 5b: Dzieci angażują się w różnorodne teksty i czerpią znaczenie z tych tekstów.
Wynik EYLF 5c: Dzieci wyrażają pomysły i nadają znaczenie za pomocą różnorodnych mediów.