Rysowanie chromowanej kuli przy użyciu Albrecht Dürer Magnus

  • Everybody 
  • 45 min
Potrzebujesz:

Albrecht Dürer Magnus w ciemnym czerwonym 225, phthalo blue 110, burnt ochre 187, ciepłym szarym II 271 i czarnym 199, pędzel wodny, papier akwarelowy o delikatnej fakturze w formacie DIN A4 lub DIN A5




Krok 1

Najlepiej jako szablon umieść prawdziwą chromowaną kulę. Alternatywnie możesz użyć zdjęcia jako szablonu rysunku. Niebo i Ziemia odbijają się w naszej piłce.

Dokładnie obserwuj piłkę, zwłaszcza jej odbicie. Narysuj kontury na papierze akwarelowym ciepłą szarością II 271.

Porada: Następnie, aby sprawić, żeby piłka wyglądała bardziej okrągło, narysuj kwadrat cienką linijką na papierze. Będzie to łatwiejsze niż rysowanie równomiernie okrągłej powierzchni. Następnie narysuj piłkę wewnątrz pomocniczego kwadratu..

Pomaluj powierzchnię ciepłym szarym II 271 i czarnym 199. Nałóż odrobinę ciemnej czerwieni 225, aby podkreślić odbity obszar. Narysuj cień pod kulą ciepłym szarym odcieniem II 271.

Krok 2

Ostrożnie narysuj okrąg pędzlem wodnym. Upewnij się, że kolory nie mieszają się ze sobą.

Krok 3

Weź trochę pigmentu bezpośrednio z phthalo blue 110 i namaluj niebo na jeszcze wilgotnym szkicu. Następnie, użyj pigmentu z burnt ochre 187 na pędzlu i pomaluj ziemię. Wzmocnij cień i resztę obszaru piłki w ten sam sposób.