Zaprojektuj własny papier do pakowania prezentów oraz etykiety

  • Adults 
  • Teenagers 
  • 30 min
Potrzebujesz:
  • Pisak Pitt Artist 1,5 w kolorze białym
  • Ołówek grafitowy Grip 2001
  • Papier do pakowania w ciemnoszarym kolorze
  • Biała i ciemnoczerwona wstążka
  • Szablony do ozdób choinkowych
  • Etykiety na prezenty

Papier do pakowania

Krok 1

Zacznij od szkicu koncepcyjnego swojego projektu. Aby określić, które miejsce należy wykorzystać na ilustrację, wykonaj następujące czynności: Połóż prezent na papierze tak, jakbyś miał go zapakować. Teraz ostrożnie złóż papier do pakowania. Na podstawie lekkiego zagięcia papieru można teraz rozpoznać kształt prostokąta. To jest miejsce na Twoją ilustrację.

Krok 2

Narysuj ołówkiem trzy bombki, korzystając z szablonów z papierowych kółek. Kompas może uszkodzić papier do pakowania. Dlatego do rysowania i wycinania używaj nieco mocniejszego papieru. Alternatywnie możesz także użyć okularów o odpowiednim rozmiarze jako szablonu.

Krok 3

Następnie narysuj ilustracje jedna po drugiej na papierze do pakowania. Użyj do tego cienkopisu Pitt Artist Pen 1,5 w kolorze białym 101.

Krok 4

Teraz ponownie połóż prezent na papierze zgodnie z opisem w kroku 1 i zawiń go. Mała wstążka wokół niego i gotowe!

Etykieta prezentowa:

Krok 1

Najpierw wykonaj mały szkic, aby zaplanować, gdzie chcesz umieścić szczegóły, takie jak zawijasy, i jak chcesz ułożyć słowa.

Krok 2

Delikatnie narysuj napis ołówkiem. Można w ten sposób dobrze podzielić dostępną przestrzeń.

Krok 3

Narysuj swoje wyrażenie na etykiecie prezentowej słowo po słowie.
Zrób to powoli. Użyj większego nacisku, aby uzyskać grubsze linie, i mniejszego nacisku, aby linie były cieńsze, co stworzy piękny styl pisania. Można użyć białego pisaka Pitt Artist Pen Brush B 101 do literek.
Na koniec dodaj zawijasy i Twoja etykieta prezentowa będzie gotowa.

Moira Schweiger

Moira Schweiger mieszka i pracuje jako grafik w Norymberdze. Po ukończeniu studiów w zakresie projektowania komunikacji w 2007 roku Moira pracowała jako dyrektor artystyczny w kilku agencjach internetowych. W 2010 roku założyła MOIRA STYLES i od tego czasu wspiera swoich klientów oraz agencje w szerokiej gamie projektów komunikacyjnych i projektowych. W tym czasie zaczęła także pracować z pisaniem odręcznym, aby wyrazić swoją miłość do typografii poprzez małe, pełne emocji, ręcznie wykonane dzieła sztuki. Moira podziela tę pasję do nowoczesnej kaligrafii i ręcznego pisania w warsztatach na terenie całych Niemiec.
Dowiedz się więcej